Tidningen

Dags att uppdatera lite kanske.
Det har kommit in en kund där jag jobbar och har hört att jag fotograferar en del, så han har frågat om jag skickat in något till tidningen eller något för att visa upp mig. De har jag ju icke gjort, så han kom med en tidning förra veckan och sa, Här har du adressen så kan du skicka in lite bilder och ge inte upp på en gång uta skicka in bild på bild så att du tillslut kommer med.
Nu har jag gjort som han sa och jag lyckadess då att komma med i tidningen på nätet med en av mina bilder.
 
 
En liten snödroppe
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken tidning??

Svar: Dala Demokraten
Benabena

2017-04-23 @ 22:28:11

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0