Tävling!

Nä jag ska inte ha en tävling här på bloggen inte ännu iallafall..
Men jag är själv med i en tävling där jag och några kompisar ska försöka att förändra så mycket vi kan på 12 veckor. Vi har kört en gång tidigare men då bara 8 veckor.
Då gick jag ner ca 4 kilo och förlorade 4cm runt magen.
Men denna omgång går inte lika bra som förra gången. Första veckan började de med att jag var förkyld och nu den 4 veckan så har jag ont i halsen å är helt slut. Så vi får väl se när halsontet ger sig då jäklar blir de träna av. Har inte tränat på en vecka och jag håller på att bli tokig för att jag inte får.......
Här kommer en före och efter bild på hur jag såg ut innan jag började 8 veckors utmaningen 
Hoppas ni ser någon skillnad.
Sen har jag även passat på att köpa nya träningskläder 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0