Dags att börja!

jag har sagt de förut och jag säger det igen!
Jag måste börja att träna. Jag har tränat lite då och då men måste börja träna lite mer regelbundet men det är ju så svårt att ta sig tid och ork.
Men denna vecka har jag varit rätt duktig har varit ute och gått/joggat 2 dagar, riktigt skönt.
Har slagit personbästa båda gångerna så nu är det ju bara att fortsätta.
Men det är ju lättare sagt än gjort vill jag lova.
Får väl se hur länge de håller i ska även försöka att få in minnst ett gym pass med i veckan! med början i morgon innan Daniel ska på bandy!
Jag har då ett långsiktigt mål och de är att gå ner ca 10kg,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0