Sova!!

Sova skulle jag behöva känner jag!
Men har man en bebis som inte vill de så är de svårt.
04:30 fick Alina för sig att vakna, försökte då med allt, mat ville hon inte ha, hon fick ny blöja å de tyckte hon bara va kul så hon låg och skrattade sen la vi oss i sängen då blev hon kinkig igen! När hon väl somnade efter en timme kunde jag somna då!?!
Nej!
Någon minut innan klockan ringer 06:30 då fick jag för mig att somna, då var de väl bara att trycka på snoz knappen och somna om i 10 minuter innan nästa snoz. 
Sen vid 7 var de dags att bli kinkig igen. Suck.
Nu har vi lämnat storasyster på dagis, ätit frukost Alina har sovit i 20 minuter och är lika kinkig för de.
Vi får se hur dagen slutar känns som om de blir en lång dag och förmodligen kommer jag att somna i soffan vid 17 snåret.
 
 
Dom är bra söta mina fisar!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen är de så att jag har läs och skrivsvårigheter så ord som är felstavade eller om det är särskrivningar stor bokstav på fel plats eller komma och punkt där de inte ska vara de får ni ta om ni vill läsa min blogg. För jag ser heöt enkelt inte felen. Men lära kan man alltid göra efter hand!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0