Mobilblogg

Ja man glömmer ju bort den här bloggen när man har mycket att göra eller när man inte får sova! 
Så har det varit i detta fall.
När man heter Elena och får syn på något hemma gjort så vill ju jag så klart lära mig de. Nu står virkning på schemat så nu blir de till att hitta någon som lär mig eller så blir de Youtube klipp som får hjälpa mig. Alina fick nämligen en jättefin snuttis av kusinernas farmor.  Så de står näst på schemat att köpa garn och en virknål eller 2, innan jag fick Alina så satt jag och armstickade halsdukar men man kan ju inte ha hur många sådana som helst och nu när det börjar gå mot vår så är de ingen som vill ha en varm halsduk. 
Nej virka snuttisar blir nästa projekt! 
Här är den snuttis Alina fick hur fin som helst! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0