Ja ja

Natten har varit lång för både Daniel och mig. Det blev inte så mycket sova för någon av oss. Men nu så här på kvällen hoppas man att de blir bättre av den varan. 
Trotts lite sömn så gick jag till gymmet ändå, de blev drygt 3 km på löpbandet (dock gick jag) efter de blev de lite rygg träning. Vågar mig inte på magen ännu det är ju trots allt bara 6 månader sen jag gjorde snitt så jag tar de i den takt jag känner för.
Det kändes då skönt att få komma hemifrån en liten stund och tänka på något annat. 

Kan ju säga att dessa sömnlösa nätter beror på Alina, vi håller nämligen på att testa om hon är allergisk mot mjölk m,m. Då är det mjölkprotein jag pratar om INTE laktos.
Vi får helt enkelt se hur de slutat sen har vi lite feber på de.
Jag har i alla fall planerat att sova nu men Alina har andra planer, hon jag och hennes fot har en trevlig konversation den lyder bapabapa, Papa typ. Men vad gör de när man ser denna sötnos 

Nej dags att försöka sova lite i allafall 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0