Hallå!

Dags att skriva några rader nu när minstingen sover och den stora tjejen är på dagis.
Att vara 2 barns mamma är nog de bästa som hännt mig. 
De skriver väl de flästa som fått barn, men det är verkligen så.
Vad gjorde jag när jag inte hade mina 2 sötkorvar?! De kommer jag ärligt talat inte ihåg!
Som mamma ledig tror man att man ska kunna göra så mycket och hinna med allt, Men nej! de gör då inte jag. Som nu när jag har lite egentid så skulle jag kunna göra hur mycket som hellst, men orkar man med de. Nää!! Man måste ju får göra något man vill med.
Nu skriver jag bara en massa skit känner jag, men det är väl de bloggar är till för.
Jag behöver då ett ställe där jag kan skriva av mig lite. 
 
 
 
 
Sen är de så att jag har läs och skrivsvårigheter så ord som är felstavade eller om det är särskrivningar stor bokstav på fel plats eller komma och punkt där de inte ska vara de får ni ta om ni vill läsa min blogg. För jag ser heöt enkelt inte felen. Men lära kan man alltid göra efter hand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0