3 års kalas :)

Ja idag blev johanna 3 år som hon har längtat!
Självklart blev det paket i morse på sängen vi hann dock inte med att göra frukost då hon va uppe ur sängen så vi fick säga åt hene att gå och lägga sig igen så vi fick komma in med paket och sjuka i alla fall.
efter att vi varit och handlat så blev de paketjackt, så vi gjorde en Dora karta att följa så fick hon leta lite. 
Jag lägger upp bilder så får ni se istället!
 
 
Eftersom en av johannas favoriter är mimmi så försökte jag mig på att göra henne på tårtan. Jag tyckte att jag lyckadess rätt bra. Hon är då nöjd med dagen och alla de paket hon fick. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0