Medans jag ändå sitter här!

Madans jag ändå sitter här med datorn vilket jag aldrig brukar hinna med så har jag till och med hunnit vara i studion idag! Helt otroligt så jag lägger väk upp någon bild där ifrån med.
Men till ett dilemma ska jag ha golvet framme eller ska jag ha helvitt så att man står på duken. 
Säg vad du tycker! Skriv gärna en kommentar.
 
 
Det är ju imte dom bästa korten eftersom modellen Alina inte ville göra som mamma sa. Men de fick gå ändå!
Nå vad tycks golvet framme eller ej??
 

Kommentarer
Postat av: Ida Nilsson

Jag hade kört på helvitt :)

2015-07-28 @ 22:33:04
URL: http://idacnilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0