Glömt!!!

Ja nu har man glömt bort den här bloggen igen. Inte bra, men jag har inte haft tid helt enkelt! 
Ja just nu så har jag och 3 vänner bestämt oss för att de lä hända något, och med de menar jag kroppsmässigt vi alla vill gå ner i vikt och må bättre. Så under 4 veckors tid så får vi göra hur vi vill för att gå ner i vikt och bygga muskler. Visst de händer inte mycket på en månad men det är alltid en början, Den vi tycker har gjort bäst ifrån sig vinner en liten summa pengar.
Vi började i måndags och kör 4 veckor framåt.
De vi gjort är att ha tagit ett före kort och om 4 veckor så tar vi ett efter kort för att se vem vi tycker har gjort mest framsteg!
Jag har även tagit mått runt mage, midja, lår, arm, rumpa, byst och vikt så får jag se om de hänt något på 4 veckor. 
Något måste de ju ha hänt, de kan ju hända att de till och med kommer upp en före och efterbild, men de är bara kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0