Påsk firande!

Nu har det varit påsk och vi har varit i Värmland hos min syster och firat.
Förra året n'är vi va där och firade påsken så hade hon gjort en tipspromenad, i år hade hon gjort en till då vi fick 6 adresser och med hjälp av gps skulle vi åka dit, vi hade fått papper med frågor och svarsalternativ så när vi kom till platsen så skulle vi försöka att klura ut vilken utav svaren de va. Min syster hon är bra finulig hon riktigt roligt att göra något och inte bara sitta hemma och inte göra något.
 
 Självklart fick Johanna, Alina, Jag och Daniel leta påsk ägg som påskharen hade lämnat efter sig. Alinas första påsk och det är ju alltid roligt. Johanna är ju en brud som inte äter godis och de gör inte mig något. Så i hennes ägg var det såpbubblor och lättsaltade skruvar och 20 kr, Alinas har ni bild på, Majskrokar var siktigt spännande.
 
Innom kort så kommer det upp provsmakning av lite kullamust alkoholfritt så klart men inhandlat på systemet. 
 
 
 
 
 
 
Sen är de så att jag har läs och skrivsvårigheter så ord som är felstavade eller om det är särskrivningar stor bokstav på fel plats eller komma och punkt där de inte ska vara de får ni ta om ni vill läsa min blogg. För jag ser heöt enkelt inte felen. Men lära kan man alltid göra efter hand!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0