Mobilinlägg

Trotts att det inte var nå dagis så blev de ingen sovmorgon för de! Lyckades i alla fall få Johanna att ligga kvar i sängen en timme extra. Men det blev uppstigning kring 9 tiden och grötfrukost x3 Johanna skulle ha havregrynsgröt, jag ville ha mannagrynsgröt å alina fick sin bebisgröt.
Sen blev de ytterligare lite bak en sockerkaka. Nu är det bara bullar kvar och de får bli på lördag morgon efter jag bakat frukostbröd.
Efter frukosten så ville Johanna leka med kusin Elias. Men vi hade ingen bil fick jag lov att förklara. Då fick hon den briljanta idén att hon skulle cykla å jag gå med Alina de är ca 4 km till kusinerna. Ja visst vi testar väl då! Gatan ovanför oss så tröttnade hon! Men hon lyckades då cykla ca 2 km och de är ju hur bra som helst på en springcykel. Sen fick hon åka vagn och somnade. Sen har vi varit hos kusinerna å busat från ca 14 tills de att pappsen kom och hämtade oss. 
Nej nu sova det blir Borlänge med kusinerna i morgon. Får se hur mycket vi får springa efter barn 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0