Älg jakt!

God morgon just nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå så att jag kan åka till jobbet.
Dagens tid 11-18 sköönt pass de går rätt fort bara man har nå å göra!
efter jobbet så ska jag hem till svär föräldrarna och hämta mina powerstövlar och ev täckbyxorna jag har där.
Efter de hem till Älsklingen och packa typ kamera och dator och lite varma kläder och sen handla på de.
Sen bär det av mot mor och far för att sova lite sen upp tidigt på morgonen och jaga!!
Jag får dock inte ha någon bössa eller jaga för den delen (man lä ha jägarexamen först) Men jag håller gärna min far lite sällskap, det kan bli långtråkigt och bara sitta stilla och titta på alla träd.
Ja man får väl hoppas att ,man får se en Älg och hoppas ännu mer på att far får skjuta lite.
Bilden är hittat på Google.se
Men ju drar jag mot jobbet så att dagen kan gå och de får bli onsdag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0