Torsdag!

Torsdag idag och i morgon är de fredag:)
Igår så slutade jag att jobba runt 17 tiden efter de så åkte jag hem mot min älskade bejb eller ja jag fick lov att åka hem till oss för att hämta hans laddare till hans dator han hade glömt dem hemma och han var hos en kompis så jag fick snällt åka hem och hämta den och åkte snällt mot Borlänge igen!
Ja vi kom hem runt ett i natt och då vräkte regnet ner bättre med regn än snö tycker till och med jag nu trots att jag är en sådan Snö älskare.
Men men vi kom hem runt ett och gick och lade oss och jag brukar vara den som vaknar rätt tidigt trots att jag går och lägger mig sent men inte idag vaknade 12:40 skönt att sova ut.
Har varit en sväng till sandvika idag och lämnat lite grejer till svär-far sen åkte vi hem och nu har jag bara legat i sängen å tagit de lugnt är sugen på en promenad men de regnar ju å jag vill inte bli sjuk tills i morgon!!
Så jag håller mig inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0