Söndag

Regnig söndag idag men de e skönt med en slö dag
(vilket jag har många av)
Men igår åkte jag å Daniel till Borlänge för att umgås och ha trevligt med några vänner
Och jag hade de jätte trevligt.
Men lä erkänna att de blev lite tråkigt på krogen.
Jag är en sådan som vill att det ska hända något hela tiden som att dansa å ha skoj.
Men vi satt still och pratade och jag kände att jag blev lite utanför alla hade någon och prata med och nått att prata om men inte jag så jag satt där själv i mitt lilla hörn och hade riktigt tråkigt.
men visst var det trevligt å sitta å ta de lugnt.
Men inget för mig!
Men tack för en trevlig kväll allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0