Onsdag och Jobb!!

God dagens i natt så sov jag faktiskt inte hemma för en gångs skulle.
Sov hemma hos Anna H alltid lika roligt att vara med henne!!
Jag åkte hem i dag mitt på dagen med min sambo så vi handlade lite nödvändigheter och så åkte vi hem.
När jag kom hem så åkte jag å min svägerska och handlade lite grejer till tårta ska göra 2 stycken till min
svär far som fyller 50 i morgon.
Men när jag stod på ica och plockade ner grejerna i korgen så ringer min tele och jag känner igen numret och det var ett annat ica som jag har sökt jobb på dom skulle ha ringt i måndags så jag har varit nervös ända sedan dess dom skulle säga om jag fick sommarjobba där eller inte!
Jag fick de iaf så jag är hur glad som helst och ett sommar jobb är ju alltid en början.
SÅ jag hoppas de tycker att jag gör ett sådant bra jobb så att jag får stanna även till hösten!!!
Men på Måndag samt Tisdag så ska jag dit och arbetsträna ska vara i kassan och plocka varor.

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu ska jag vara vänlig och komentera för jag vet hur kul det är att komma in på bloggen och se att någon har kommenterat! :)



Jag ska egentligen bara säga grattis till jobbet men jag drar ut på det så du får mer att läsa.. ;)

Riktigt roligt att veta att man har jobb i sommar kan jag tro, jag tog mig i kragen och gick till mitt jobb och hälsade på. Det känns bra! En sak mindre på prioriteringslistan..

Tack så väldigt mycket för hela gårdagen och inatt såklart, det var trevligt. Glöm inte att du är en toppenkompis, min bästa iaf :)

Nu ska jag sluta dryga mig med ointressant läsning, vi hörs!



Kram från Assi, pp, Martin även kallad anna

:D

2010-05-05 @ 18:27:25
Postat av: Anna L

GRATTIS VÄNNEN!!! :D Vad skönt!

2010-05-06 @ 00:49:45
Postat av: Åsa

snygg bild! me like :D puss o kram

2010-05-09 @ 23:29:35
URL: http://facestudio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0