God morgon!

Ja god morgon igår var vi ju iväg med mina svär-föräldrar och firade dom lite granna särskilt min svär-far.
Vi började mer att åka hemifrån vid 10 då bar det va mot kloster för att äta lite frukost! sen åkte vi en sväng och hamnade i Hedemora och käkade glass på lappens MUMMA!!!
Sen efter de så åkte vi en liten vända för att dom skulle tappa bort sig lite och sen åkte vi mot målet.
Nämligen Vikmanshyttan för att åka Go-kart det var tjejer som tävlade för sig och killar för sig.
Jag har aldrig kört go-kart mer än på leksands sommar land å de räknas inte här var de då mer fart.
Ja efter tidskvalet så låg jag sist sen kom min svägerska sedan min mor före henne kom min svärmor och min syster körde väl fortast. och de var så vi startade i finalen de jag kommer ihåg av tiderna var att jag körde ett varv på 31 seck och min syster på 29 seck.
Ja innan tjejernas final så var det killarna som körde och där var det min far som låg först sedan min sambo efter de min svär-far efter de Jonas min svägerskas kille och sedan sist låg syrrans kille.
Det var så de startade i finalen. Jag har ingen aning om vad killarna hade för tider i tidskvalet.
Och ja vilka kom på pallen av tjejerna då?
Jo min mor kom på 3dje plats och sedan min svärmor kom på 2 plats och sedan min lillasyster vann!
I killarnas final så slutade de med att min svär-far kom på 3dje plats min sambo på 2 plats och min far vann!
i finalen så är det den som kommer först över mål linjen som vinner men man får ändå veta bästa varvs tiden i slutet.
Hade man gått efter den tiden så hade jag kommit på andra plats.
Jag förbättrade iaf min tid helt klart från 31 till 27. så jag är nöjd över bara de!
Jag kan då säga att det känns i kroppen att man har kört har lite träningsvärk bland annat i ryggen å nacken Tur att man fick nack krage för annars så hade man nog haft ondare i nacken än vad jag har!
Det var bara för att min svägerska körde in i mig några gånger skulle jag kunna tro!
Men kul hade vi!
Efter Go-karten så blev det taco buffé och efter de åkte vi hem och då hade jag gjort en somrig jordrubbs tårta så det blev kaffe å tårta efter en lång och hård dag!
Bilder kommer sen ska käka lite frukost nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0