Fredag!

Fick en kommentar på min FB idag att jag skriver vääldigt många !!!! hela tiden
Jag har faktiskt inte tänkt på de förens nu.
Jag får helt enkelt försöka att vänja mig av med de.
Ja jag har jobbat torsdag och idag
båda dagarna har varit stressiga kyckling på extra pris så jag tror att jag bara har grillat kyckling idag.
Självklart så ska olyckan vara framme som tur var så vare bara en liten olycka
Jag brände mig på handleden så jag har en vatten blåsa just nu som jag verkligen hoppas att den håller och inte går sönder för då blir de inge bra.
Men men nu är jag ledig fram tills på tisdag och då börjar jag efter schema.
Nu blir det inge mer maxi loggor här inte!!
Hello supermarket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0