Usch!!

Usch!!
Jag är väldigt rädd för spindlar de kanske jag har nämnt förut.
Men men jag kan säga de igen när de sitter helt still så går de ann men när de väl börjar att krypa så får jag panik
(fobi kallas de)
Och jag har suttit ute hela dagen och data nördat. och så sitter jag och fika med mina svär föräldrar jag hade ställt ifrån mig datorn men den stod rätt nära mig och helt plötsligt så kommer det en spindel krypandes från min axel och mot datorn. PANIIIIK!!!
jag  kutar ju iväg och det kanske var runt en timme sen å jag är fortfarande heelt uppe i varv med hjärtklappningar.
Det är lite drygt men jag skulle aldrig våga ta tag i saken och få hjälp å ta bort skiten så jag får väl egentligen skylla mig själv. men jag var bara tvungen att skriva om det någonstans!!!
Bilden har inget med inlägget att göra. sen är det en äldre bild jag tog den förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0