Tävling!!!!!!

Hej, Hej nu var det ett tag sen men jag skyller på jobbet som vanligt.
Sen i fredags så kom min älskade pojkvän hem till min mor å far för att hälsa på.
Helt underbart när man inte har träffat han på en vecka <3.
han hade med sig lite post till mig med och  ett av breven var extra roligt.
Det var nämligen biobiljetter till Streetdanc 3D och inte nog med de de va Galapremiären av den.
Riktigt roligt så jag och Älsklingen åker ner till Huvudstaden i morgon och går en vända på stan sen går vi på lita galapremiär sover på hotell och så åker vi hem på tisdagen. För då ska jag jobba.
jag visste att jag hade vunnit 2 biobiljetter men inte till galkapremiären.
Jag är super lycklig är det någon mer som har vunnit biljetter dit??
ÅÅ jag vill bara bli trött så jag kan sova tills det är dags att åka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0