Hej

Hej hej nu har jag hittat hit igen.
Inget verkar att fungera just nu på min dator varken msn eller fB.
Tråkigt men men de kanske var bra för då hittar jag ju hit igen.
Ja ja
Jag har väl varit ut och fotat lite överallt.
Bland annat min syster och en hund som är junior champion.
Men jag bjuder på en bild som jag tog på min syster.
Hoppas hon inte har ändrat sig med att jag får lägga ut denna bild.
Tycker den är jätte fin ja. men inte hon!
Vad tycker ni?
synd bara att jag kapade fötterna på henne..

Kommentarer
Postat av: Jane

Hallå :D Haha nej hon tycker typ aldrig att bilder på henne är fina men jag tyckte att den var jättefin. :D

2010-07-12 @ 22:23:02

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0