God fortsättning!

Hej!
Jo jag har inte glömt av min blogg vilket man kan tro att jag har gjort!
Men jag har bara haft lite blogg torka och inget vettigt att skriva om och sen inga bilder heller
Pga att man underbara älskling inte vill fixa CS3 till mig jag har de på datorn men tydligen så har koden försvunnit så vi letar efter den! Tråkigt nog.
Men jag ska försöka att fixa de nu under den veckan vi är i Ljungdalen<3
Vi åker dit i morgon efter att jag har inventerat och gjort lite ärenden i Borlänge samt att släpvagnen har kommit hem annars så får vi ju inte med oss några skotrar!
Vi åker som sagt i morgon och så kommer vi hem på torsdag eftermiddag/kväll.
Det är nämligen så att lillasyster yster blir 20 hela år så hon vill hem och ha lite festligheter med sina kompisar!
Ja jag hoppas att det blir lite bilder som jag kan bjuda på i alla fall
Ne det blir en tidig morgon i morgon så jag ska väl göra mig i ordning för sängen å greja lite till i morgon.
Men jag återkommer väl efter torsdag så får vi se om jag har några bilder eller er!!!

Kommentarer
Postat av: FERHAT - STUDERAR TILL SJUKSKÖTERSKA

Gott Nytt År! :D



Hur tror du detta år kommer vara? :)

2010-01-01 @ 19:08:17
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Jonas

Äntligen lite FILM från Höljes ( kolla in hemsidan ). Hälsa alla // Jonas

2010-01-03 @ 00:57:35
URL: http://www.kilsbk.com

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0