För övrigt!

Sitter just nu å kikar på brudklänningar.
NEJ jag ska icke gifta mig men jag vet en som ska!
Så jag sitter och drömmer mig bort lite.
De får man ju göra och jag har hittat en jätte fin klänning som jag verkligen skulle vilja gifta mig i.
Eller ja de finns några stycken jag kan ju visa några så kommer den som jag föll pladask för sist
(klick bara bilder)
(1)
(2)
(3)
Ja nu kommer den jag tycker allra best om!
(4)
Men tänk er den i antingen vit/silver
Eller vit/svart
Den är svart/silver (om ni inte såg de)
Ja vad tycker ni nu då? har jag en dålig smak?
Sidan jag hittade allt på var Brudklänningar.nu

Kommentarer
Postat av: tanten

hej gumman! man ska inte gifta sig i svart,det ska vara en annan färg är nog lite för gammal för att tycka om svart.Din farmor gifta sig i svart men hoppas du inte gör detsamma, tack.Min syn på saken.

2010-02-01 @ 14:05:16
Postat av: Starplayer

Klart man ska gifta sig i vit brudklänning. Kanske till och med slå till och gifta sig på startplattan i Höljes haha

2010-02-01 @ 20:15:47
Postat av: Dorion

brudklänningar :) så himla svårt att välja bara en. har sagt det till min fästman att vi får gifta om oss ofta så man kan ha olika typer av bröllop :)

2010-03-14 @ 14:17:42
URL: http://www.daredesign.se
Postat av: Viktoria-amatörfotograf

Jag gifte mig i en klänning liknande nr 3, superfin :)

2010-03-14 @ 19:49:39
URL: http://viccivicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0