Förra inlägget!

Förra inlägget handlade ju om brudklänningar och den jag tyckte var finast var den svarta med silvriga blommor.
Fick 2 kommentarer att man ska gifta sig i vitt och de e ju klart att man ska de!!
Som det står nedanför den svarta klänningen att det skulle nog vara fint i antingen vit/silver Eller vit/svart alltrå antingen vit med silverblommor eller vit med svarta blommor. skulle nog inte vilja gifta mig i svart men klänningen var i alla fall väldigt fin tycker jag.
Men de skulle vara fränt att gifta sig på start plattan Jonas!:) De ska jag fasen göra Jag ska bli föörst!!!!
Och sen åka en sväng på banan i fin bil!!!

Kommentarer
Postat av: Starplayer

Sattsa på det nu Elena :-) Vi kommer stå längst fram i folkhavet om du slår till att gifta dig i Höljes hahaha. Bara 5 månader kvar nu ca ...

2010-02-07 @ 00:25:58

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0