Uppdatering!!!

Ja då kanske det var dags för en uppdatering då eller?
Är det någon som läser över huvudtaget??
Ja ja!!
Nu över helgen har jag varit till Ullared.
Jag Min sambo hans syster och hennes kille åkte ner, från oss är det ca 55 mil dit så vi gjorde en liten vansinnes färd vi åkte 12 på natten och kom fram vid kvart i 7 på morgonen.
Resan var lite rolig, min sambo hade ställt in gpsen på Göteborg för vi skulle åka där över. men han somnade innan vi kom dit, och vaknade när vi svängde in i Göteborg och vi kommer inte får någon stor stad direkt så det blev lite panik, (det var killens  lilla syster som körde)
Men vi lyckades hitta ut iaf och även komma till ullared.
Vi gick där i ca 4 timmar lite till kanske sen åkte vi och käkade sen åkte vi hem!
Men kände sig rätt mör när man åkte hem kan jag lova!
Men det var trevligt och ingen av oss har tidigare varit ner dit heller så dit kommer vi nog att åka fler gånger till och med pojkarna tycket att det var värt resan att åka ner
En sak till:P
Nu är det inte långt kvar tills jag ska på konferens i Oslo Norge det är 12 dagar kvar jag tycker att det kan bli nu!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0