Söndag!

Ja då var det söndag och vad har helgen bjudit på då?
Ja för min del så har jag varit vid mor och far jag och min sambo då.
Lördagen bjöd på Mary key visning eller ja jag var på en sådan och lärde mig att sminka de va riktigt kul nu ska få en före och en efter bild!
Ja här är den före och jag kommer ALDRIG mer att lägga upp den.
Och så blev jag efter.
Ja vad säger ni blev de någon skillnad??
Jag tyckte då de.
Ja sen på kvällen blev de lite party som de va riktigt trevligt!
Lä bara lägga ut en bild på min sambo å min syster son fick ett jätte fint kort
Lite ljus men den e fin för de...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0