GLAD!!!

Ja som ni ser på rubriken så är jag super glad!!
De va så här
ne de ringde på min tele för ett tag sen å jag kände inte igen nummret så jag svarade lite försiktigt då va de anna hedback som ringde och berättade att hon hade landat å var på arlanda
jag va inte berädd på de så jag blev jätte glad
de ringde på min tele för ett tag sen å jag kände inte igen nummret så jag svarade lite försiktigt då va de Assi som ringde och berättade att hon hade landat å var på arlanda
jag va inte berädd på de så jag blev Super Glad
Det är så att hon och hennes kille har varit utomlands sen i början på Januari och landade idag vid 15 tiden på Arlanda.
På lördag ska jag träffa henne å prata en MASSA skit kan jag lova :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

vilka klara fina färger det var på kortet :D vart har assi varit då så länge?

2010-04-15 @ 20:31:40
URL: http://facestudio.blogg.se/
Postat av: Anna var de ja ;)

Vad söt du är Elena :) Jag blev minst lika glad som dig av att höra din röst :) Tack även för idag, superkul som vanligt att se dig och snacka skit =)



Vi har varit på en backpackerresa i asien och oceanien Åsa, en riktig pärs :-)

2010-04-18 @ 00:20:09

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0