en om dagen en bra början

Ja jag skriver ett inlägg om dagen de kan ju även bli 2!
Nu börjar jag komma in i de här får hoppas att de håller i sig bara :)
Bara för att jag skrev så där så kommer det säkerligen dö ut om någon dag men de hoppas jag inte på för nu har jag iaf lite bilder som jag kan lägga ut. hoppas att det är någon som kikar och tycker att det är lite fina bilder i alla fall
nej nu ska jag sova lite så att man orkar med morgondagens aktiviteter.
Hoppas ni har haft en bra måndag,
Det har jag nästan haft det var väl lite sorgligt att ta farväl av sin arbetsplats men, men det är bara att ladda om och ta nya tag och fortsätta att söka.
Ingen som har nå jobb åt mig?
En liten fråga färg eller svartvit??
Nå? säg va ni tycker!!

Kommentarer
Postat av: Bögen från Dalarna

Åh, tack så mycket! Glad jag blir :D

2010-04-20 @ 01:53:02
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Sv: Egentligen skulle jag vilja ha en katt, men jag tror inte jag är beredd att ta ansvaret för att ha ett djur själv. Dessutom känns det som att man blir rätt låst och måste kunna ordna kattvakt och så ibland...



Den där bilden passar bäst som svartvit tycker jag.

2010-04-20 @ 09:01:32
URL: http://bloggliv.ws

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0