Tråkigt!!

Hej!!
Det känns så tråkigt att uppdatera när man inte har några bilder att bjuda på
Men jag får väl göra mitt bästa.
ja jag kan väl berätta lite om min dag
jag har faktist inte gjort mycket alls jag har messt lagat på soffan och haft tråkigt
sen har jag diskat och städat lite men de tog ca 1 timme att göra
Så nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå
så att jag kan åka och bli en försäljare till Party lighte (stavning)
De e bar att jag inte ens kan stava till de jag ska börja sälja.
men jag har ända till på söndag att lära mig och stava de.
Visst ja jag ska ju handla lite föra så jag ska väl ta och dra nu ja.
Men jag lovar så fort det blir fint väder och jag inte har något att göra så ska jag fota som tusan
Ha de fint så hörs vi!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0