Sorry återigen!

Jag har inte kunnat uppdatera något sen i söndags
För jag har faktist jobbat för en gångskull.
RIKTIGT SKÖNT!!
Vill jag då påstå!
När jag har kommit hem på kvällarna så har jag varit så trött att jag inte har orkat skriva Sorry.

Men nu är jag här igen i alla fall och hoppas att jag inte har misst några läsare pga detta men de tror jag inte.
Har jag de?

Ni som läser min blogg kan väl svara på några frågor!

1: vad heter du?
2: vilket län bor du i?
3: har du någon kamera?
4: om ja! vilken?
5: Vad tycker du om min blogg?

Svara de skulle vara kul och veta:)

Ja idag så blir det fotografering till max. Vädret ser lovande ut hoppar de håller i sig heela dagen.
Jag ska fotografera ett par dom heter Anna och Joel så bliderna kommer väl upp i kväll eller i morgon.

Svara på dessa frågor nu.




Bjuder på en gamalbild

Kommentarer
Postat av: Kicki - Studio-Kiix

1. Kristina

2. Gävle

3. Självklart, min älskade D90

4. Fick du svar på i förra

5. I like It!



Å ett litet tips till din session idag.. våga gå närmare å göra lite skarpare beskärningar på bilderna :D .. testa de e kul :)

2009-09-10 @ 11:41:16
URL: http://studiokiix.blogg.se/
Postat av: Patrik

1. Patrik

2. Dalarnas län

3. Ja

4. En Nikon F50 systemkamera(sån tråkig med filmrullar till) En Canon Ixos och en iPhone med kamera.

5. Tycker din blogg är bra

2009-09-10 @ 12:49:57
URL: http://metrobloggen.se/tellus

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0