Sälja!!

Ja ha då ska vi sälja min lilla bejb (till bil)
Å jag vill inte men vi är tvungna för de går inte så bra för oss just nu
Vi kan helt enkelt inte ha 2 bilar. tråkigt nog.
Någon som vill köpa?





Lite info då.
Ford Mondeo 93
Kombo kupé (Stavning)
Ja de e vad jag vet
Pris: 9500 (vid snabb afär kan vi sänka priset en gnutta)
Sen har vi ju även fälgarna som inte förljer med. men vill du ha dem med så kostar alla 15000 och där är priset fast. Om inte någon bjuder mer.


Mina godningar.
Vill ingen ha fälgarna med bilen så lägger vi ut fälgarna i vår.

Det har varit en dålig uppdatering idag men det är bara för att jag har varit hemma vid sambons mor och far för att fixa med bilen tvättat och städat osv. Sen har vi även firat syrrans kille som fyller 22 hela år idag.
(inga höjdar bilder. Men jag vill igentligen inte sälja min lilla bejb. MEn man kan inte ha 2 bilar om man inte behöver de)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0