Party Light

God efter middag på er! (eller vad man nu säger)
Ja har ingen bild att bjuda på nu heller.

Men jag hoppas de går bra ändå!!!

ja jag kan väl ta och skirva lite onödigheter!

Ja jag jobbar ju inte så vidare mycket nu för tiden jag söker ju nytt och så.
Jag vill öppna eget men de kommer alldrig att gå i längden.
Jag kommer nog att förlora mer än vad jag kommer att tjärna.
men vi får väl se vad som händer.
Det jag har tänkt att börja med nu har inget med Foto att göra för 5 öre
Jag ska nämligen börja att sälja party light grejer
Jag hoppas att det blir roligt och att jag kommer att trivas med de.

Så vill ni ha någon visning så är det bara att säga till:)
Det kostar inget att ha en visning och sen den som är värd eller värdinna (stavning)
Den får lite extra saker den får nämligen välja saker eventuellt gratis eller ja den får 20% av de dom andra handlar för att välja saker för.
så om dina kompisar handlar för 5000 kr tillsammans så får du välja saker för 1000 kr
Det är rätt trevligt för då kan man kanske köpa något som man vill ha men inte har riktigt råd med.

Så vill du ha en visning?
eller kanske veta mer?
Så är det bara att skriva här


här kommer en bild på några saker av de man kan göpa



så ser dom ut riktigt fina.
Men hör av er som sagt om ni skulle vilja ha!!!




Kommentarer
Postat av: Patrik

Klart det går att öppna eget och få det att gå runt. Beror lite på vad man har för upplägg på det hela.



Jag startade eget när jag var 18 och även om det krävde en del tunga investeringar så gick det bra.



Något du undrar över angående att starta / driva eget så kanske jag har en del svar.



2009-09-18 @ 13:48:25
URL: http://metrobloggen.se/tellus

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0