old

God morgon!!!

Satt just och kollade på gamla bilder.
Hittade på en som jag har tagit med en vanlig kompakt digitalkamera
som jag gillar rätt mycket.


Det är ju inget märkvärdigt men ändå.

Min diet går än så länge bra. Peppar, Peppar
Inte särskillt hungrig har just ätit min soppa
Hoppas att jag hade min värsta dag igår.
Ja de visar sig!

Jag har förövrigt fått en modell till mitt testande:)
Så klockan 1 så ska vi ta lite kort!!!
Korten kommer antingen upp ikväll eller i morgon.
Om det nu blir någon som blir bra

Kommentarer
Postat av: Kicki - Studio-Kiix

Jag kan rekomendera en sida till dig som jag har gjort med många andra..



www.modellbilder.se där finns det en hel del modeller, fotografer, MUAs osv osv.. Kolla in sidan och känner du att du vill bli medlem på den sidan och testa lite så säg till mig, så bjuder jag in dig dit :)



Lycka till med dagens fotograferande :)

2009-09-02 @ 11:01:42
URL: http://studiokiix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0