Model

Ja jag ska bli bättre på att uppdatera.
Men jag måste ta några nya bilder.

jag funderar på att lära mig att ta porträtt.
Skulle vara kul och kunna det kan ju även vara bra i framtiden
Men jag har ingen som vill ställa upp.
Tråkigt nog.
Vill du kanske göra de.
men då ska du hellst bo nära borlänge och kunna ta dig hit.

Ja igår så skrev jag ju om att jag började mitt nya liv
Jag och syrran.
Syrran har bangat ur hon blev för hungrig
Men jag fortsätter och jag håller på att dö av hunger i mellan åt känns de som.
Det är mat överallt och ingenstans.
Jag kanske inte berättade vad de va och vad man ska "äta" osv
Men ska äta 1 påse med en särskilld blandning 3 gånger om dagen
sen så ska man dricka 3 liter vatten om dan
Dom säger att 3dje dagen är värst. ja hitils så är denna dag värst
jag har hållt på att ge upp några gånger idag som typ när man har sett en god sallad eller pizza på tvn
Men NEJ!!!! jag ska klara de. ni får gärna peppa mig så jag klarar morgon dagen (Onsdagen).

Men hör av er om ni skulle kunna tänka er att vara model
Ha en trevlig kväll!!!

Kommentarer
Postat av: Patrik

Jag blir inge bra på bild, annars hade jag kunnat ställa upp som modell.

2009-09-01 @ 21:20:16
URL: http://metrobloggen.se/tellus

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0