Jobb

Ja just nu så går det inte så bra för mig med jobb.
Riktigt tråkigt lä jag säga.
Ska ringa i morgon å tala med min chef få se om de blir nå mer jobb eller inte.
Blir de inte de så vet jag inte vart jag ska ta vägen.
Men visar sig väl antar jag.
Tänk om jag va så pass duktig att fotografera att jag kunde ha de som jobb.
Gu vilket underbart jobb jag skulle ha då.
Att få fota varje dag.
Ja jag kan ju inte göra mer än att drömma.

Här kommer yteligare kort fårn igår.
SÄg gärna vad ni tycker och tänker.



Sen gillar jag även den här.
Jag vet att den är suddig till max men jag tycker inte att det gör något i detta fall.


Kommentarer
Postat av: My

fina bilder :D

2009-09-03 @ 21:29:10
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: syrrilyrran :D

ja varför inte satsa på att fota folk :D bröllop, dop eller liknande. i början kan man ju inte ta så mycket...men för att fota en heldag under ett bröllop skulle väl inte vara fel!? billigare med dig då du inte hållt på så länge, det är ju fördel för brudparet som får det billigt och fördel för dig som får erfarenhet och pengar!

tänk på det så kan jag göra reklam för dig på bloggen :D

2009-09-05 @ 15:52:02
URL: http://www.busandebarn.se

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0