God kväller!!

Ja sitter här å myser för mig själv medans älsklingen äter mat.
Jag har faktist ätit idag för första gången på 2 veckor
(om man borteser från salladen jag tog för en vecka sen)
Men jag har ätit 100g kyckling. det var allt jag fick äta sen även de här påsarna som jag äter.
Blev riktigt hungrig när jag såg maten så jag tror att jag ska ta mig min kvällsmat.
Min lilla påse. Ja antingen blir det vanilj eller kakao mint. de visar sig
I morgon så ska jag äta en sallad med kyckling tror jag mumsigt eller räkor kanske.

Ja sitter och kollar på kändis ljungen lä ju se vad det är för något.





Jag drar ut på bilderna så långt som möligt för att ha något att lägga ut.

Ha en trevlig kväll och komentera på nu.
Jag har en fråga som ni gärna får svara på vilken stil på signatur jag ska ha.
vissa har redan gjordt de men ni som inte har de får mer än gärna svara.
Klicka här!!!
Tänkte att jag börjar med den signaturen efter bilderna på Anna och Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0