Foto

Ja eftersom att killen tog fram kameran och fotade bilen så passade jag på att ta den jag med när ändå sloen var framme så jag tig kort på lite bär.
Jag kom på att det är otroligt mycket bär av alla dess salg!
Här kommer det lite rödavinbär



Mumsigt!

Jag skrev ju tidigare i veckan att jag hade börjat på en kur som heter cambridge
Och i torsdags då jag hade ätit de där i 3 ½ dag så hade jag gott ner 1,5 kg
Nu när jag har ätit den där kuren i 7 dagar och har gott ner 3,4 kg de känns skönt.
Men eftersom att jag endast får äta 3 mål om dagen så
(de innebär 3 påsar med cambridge soppa om dagen)
blir det lite frästande och sitta och titta på när de andra äter riktig mat.
Som idag satt hemma vid mina svärföreldrar och jag dracka min soppa så sitter dom och äter varmrökt regnbåge med romsås och potatis med sallad.
ÅÅÅÅ vad jag ville ha mat då. suck
men jag ska klara de här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0