Drömmer!!

Sitter och drömmer mig bort till en värld som förmodligen inte kommer att dyka upp
men drömma kan man ju alltid göra.
Hade jag haft pengar så hade min dröm blivit sann!!

Tänkte bara fråga en fråga de enda ni behöver göra är ett svara JA!! eller NEJ!!
Men finns det något intresse att betala för att bli fotograferad????

Bara en fråga!!!

Sitter och kikar runt på nätet och har hittat en underbar sida.
Den är dyr men ändå kul och sitta och titta och som sagt drömma sig bort.

Klicka här

Någon som har tips om en billigare sida?

Kommentarer
Postat av: Åsa

JA! när jag gifter mig så kan du få vara min personliga fotograf! självklart får du betalt för det också! puss på dig syrrisyrr....fast du ska ju också baka min 7 våningstårta ;D hihi

2009-09-15 @ 09:51:06
URL: http://www.busandebarn.se

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0