Bull bak!!!

De första som stog på listan idag var att gå till Arbetsförmedlingen på nå ungdoms möte.
Inte visste jag att man var ungdom:P
strax efter de på listan stod det handling till ikväll och de jag skulle hem och göra
Nämligen baka bullar:) mumsigt Jag går ju fortfarande på den där kuren som jag pratade om förut
(cambridge) men idag så har jag bestämt mig för att jag får ta en bulla i alla fall lä ju smaka få se om dom är ätliga eller inte hehe.
Just nu ser mitt kök ut som en svinstia
Bullar på jäsning i ca 20 min till  en socker kaka som står och svalnar
(glömde säga de de blev en socker kaka medans jag väntade på bullarna)
och ett berg med disk så det blir väl att städa när jag är klar med detta skulle jag tro.
Det är nämligen väldigt sällsynt att jag bakar hemma trots att jag är bagare.
Men gör man de hela dagarna på jobbet så blir man less på de.
Men eftersom att jag inte har jobbat med de på ett tag så kände jag suuget efter att få baka lite. jag skulle kunna baka mer eftersom att jag har suget uppe menare jag men jag vet inte vad bara.
Möjligtvis choklad rutor eller vad de heter med coccos uppe på:) mums
Ja bilder på bullarna och socker kakan kommer senare i nästa inlägg eller nått!!

Ha de fint så länge

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha, leker du också hemmafru idag? Jag håller också på att bakar lite smått, men har tack och lov en diskmaskin att kasta in allt skit i ;) Samt en liten kisse som mer än gärna slickar skålar. På tal om ingenting, såg att de sökte en ny bagar till Maxi i Borlänge. Men jag antar att du redan sett och sökt det ;D KRAM

2009-09-25 @ 14:44:23
Postat av: Åsa

oooohhhh men enar bakar du hemma :D det skulle vara roligt! men tar mig ju aldrig tid...men till jul då ska det bakas som aldrig förr (hoppas jag) ;P

kanske ska sälja mary kay iallafall, hon har fixat lite så jag kanske bara behöver lägga ut pengarna i några dagar :D vill du ha en mysig tjejkväll med dina kompisar kanske?? säg till isåfall så "bokar jag in dig" (sen kan du få komma till mig och visa dina grejer också! tummen upp

Puss o kram hela dan!

2009-09-25 @ 16:44:01
URL: http://www.busandebarn.se

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0