Blev inget kort!!!

De blev inget kort på bullarna för att

ugnen brände första bullarna dom ska ju vara inne i 5-8 min efter 6 min var de brända
Jäkla tunabyggen som ska spara in på allt att dom inte han ha nya frächa grejer
Men som tur va så fick jag i alla fall en fin plåt.

Inge kul å ta kort på misslyckade bullar heller.
Men socker kakan blev då bra.

Om det inte blir Dala-Floda i morgon så ska jag nog gå upp lite tidigt och göra choklad rutor med cocos på
Jag kallar dom då så i alla fall. kan ju dock gå upp tigigt ändå och göra dom om jag hittar ett bra recept.
Det finns nämligen ett antal!!
Ja jag ska leta vidare ha de fint

(jepp Sarah de har jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0