Bilder!!

Ja nu har jag inga nya bilder kvar.
i förra inlägget visade jag de sista på Anna och joel
men på måndag så ska jag ta nya kort på en tjej som heter sara

(sorry syrran skulle ha stannat längre men lä på kurs med jobbet och träna på revyn)

Så de kommande inläggen kommer nog bli tomma skulle jag tro.
Om det inte blir några nu i helgen ska mämligen ner och fira min syster som som blir 5 hela år
Visst ja jag ska ju få ta 200 kort på min syster och 100 kort på banen ha de kan nog bli några bilder i alla fall.

Ja vilka tråkiga inlägg det blir när man inte har några bilder att bjuda på.

Tänkte jag tar och ställer några frågor!!!

Äger du en kamera?
Vilekn sort?
Hur måga megapixlar har den?
Någon bild du är  riktigt nöjd med?
Förklara bilden!
Roligaste att fotografera?
Har du någon framtida dröm inom fotografi?
Om Ja vad för något?

Hoppas att så många som möjligt svarar på mina frågor
Ha de fint så höres vi i morgon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0