Milko dag

Idag har jag varit på milko dag då får man åka till en gård och titta på kor
Ja det var väl inte så jätte roligt.
Men jag ville följa med för att dels ta lite kort och sen att få vara med mina syster söner.
Så vi har kikat på kor, kaniner, får, höns mm det var då en massa djur vi kikade på

här kommer i alla fall någon bild där ifrån!




Kolla andens blick den ser riktigt farlig ut hehe som typ  : Sluta ta kort annars Jäklar

Ja jag har haft en trevlig dag i alla fall men nu är jag då hemma ska bli skönt å sova i sin egen seng i natt.
Trots att jag sov jätte skönt hemma vid mor å far.

God natt på er

Kommentarer
Postat av: ida

Godmorgon! Allt bra idag? :)

2009-10-04 @ 10:58:21
URL: http://josefsssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0