Jobbat!!

Sorry att jag inte uppdaterade igår men Blogg.se var såå himla segt.
Det tog ca 5 min innan jag kunde komma in så jag gav upp. kunde ju bara gissa hur långtid de skulle ha tagit att lägga upp några bilder.

Men jag skriver idag i alla fall.
Har även jobbat idag 7-16 de har jag gjort hela veckan
Det är så skönt att jobba man kommer hem om dagarna och känner sig lite trött men på ett bra sätt.

Ja i morgon så ska jag fotografera hoppas att de kommer att bli bra och modellerna kommer att bli nöjda.
Någon som har nå bra tips på hur de kan bli så bra som möjligt
Ska fota inomhus med vit bakrund!
Tipsa gärna om ni tycker att jag ska tänka på något extra

(Har aldrig fotat inomhus förut med bakrund)

(Det går inte att lägga upp bilder)
(Någon mer som har problem med de?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0