God kväller!!

Ja god kväller på er idag har jag haft fullt upp med att packa ner lite saker i lådor samt flyttat lite saker så att det inte blir för mycket på en gång när den stoda D dagen kommer då vi ska flytta.
Ja just nu håller jag på att vänta på mina små grisar att chokladen på dem ska torka!
Har nämligen gjort marsipangrisar som jag ska sälja i morgon på en hantverksdag (temat är jul)
Ska så småningom göra lite tomtar med.

Här har ni några bilder på grisarna i alla fall!!








Så ser dom ut nu ska jag sätta mig ner i ca en timme till och göra lite småtomtar som ska väga mellan 7 ocg 10 gram styck!! (Jippie NOT) Pluss att de ska ha en liiten näsa å
Ja hej på ett tag


Kom ihåg att ställa tillbaka klockan i natt!
En ramsa som pappa kör med när man ställer fram klockan ärde utemöblerna som ska ut och när man ställer tillbaka klockan så ska de in. De e rätt smart tycker jag:)
Någon mer som har någon sådan "ramsa" eller "kommihåg"??
Skriv gärna

Kommentarer
Postat av: Patrik

Fina grisar du gjort :O)

2009-10-24 @ 22:39:52
URL: http://metrobloggen.se/tellus

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0