Bullar

Det är ju kanelbullens dag idag som alla kanske vet.
Så jag tänkte passa på att köpa färska kanelbullar på Ica maxi här där jag bor
Men självklart är dom slut och jag åkte dit vid 4 eller 5 då tycker jag inte att de ska vara slut.
Dom hade erbjudande på dom då ska de absolut INTE vara slut och det spelar ingen roll att det är söndag.
(Tycker då jag)
Vad tycker du?





Vad tycker ni om bliderna på Sara. vi ska ut och test fota lite till någon gång!
Är det något jag ska ändra på? eller modellen kanske?
Såg gärna rakt ut vad ni tycker de kan vara bra att veta!!!!

Kommentarer
Postat av: angelica

Gillar dina kort också! =) Du åker med i favoriter. =)

2009-10-04 @ 22:11:09
URL: http://angeliqe.blogg.se/
Postat av: monia

hejsan! :) Just nu har jag en tävling i min blogg där du kan vinna ett TANDBLEKNINGS-KIT ! Kika in och var med och tävla du också :D

2009-10-05 @ 15:52:42
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0