suck!!

Jag som skulle ha gjort en massa saker idag.
De enda jag har gjort är att tvätta.
Jag får väl ta tag i disken som är såå tråkig!!
Hatar att diska och det är bara jag som får lov att göra de me för daniel han kan inte göra de eftersom att det var han som lagade maten och åt av den.
Jag åt inte av den för att jag inte var hemma. Då tycker jag att han kan diska.
Men icke sa nicke.
De e ju klart att jag ska diska när han är i skolan!

Ja ja får väl ta tag i de!!!

Men håller ni inte med om att det är jobbigt att diska???

Å jag skulle vilja hitta på något här i blge innan jag flyttar vill gå ut med en massa kompisar å bara ha kul som fn.
Men de kommer ju inte att hända för jag kommer inte få de, va ju ut förra helgen och hade riktigt kul.
Men en sista gång innan jag flyttar iaf!!!


(Bildlöst)

Kommentarer
Postat av: Patrik

Diskmaskin är ganska ok. :)



Vart ska du flytta?

2009-11-11 @ 14:03:01
URL: http://bloggliv.ws

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0