Packar!!

Ja jag fortsätter att packa!
Nu har vi nästan fått ner allt. det är bara en massa småsaker kvar. nästan hela köket är nerpackat det är bara lite diska som ska diskas å packas ner.
Men snart tänkte jag unna mig ett par nya skor tänkte åka och kolla om de finns så roligt på kupolen!
Kanske ett linne eller nå finst till imorgon då de blir Party!!! "nycktert"
ja jag lä väl vara hemma å kolla vad som ska vart innan jag åker till kupolen får nog ta och åka dit vid halv 8 eller nå! då är det ju inte så mycket folk heller "skönt"
Nej nu ska jag kolla vidare kanske packa lite kläder jag inte använder!!!

(Dåligt med bilder nu men vi ska fixa lite med datorerna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0