Läser!!

Hej här var jag igen1 eftersom att jag inte har fått igång nå CS3 så kan jag inte lägga till mitt namn på korten så de kommer att bli tomt på bilder tills jag fixat de
Nu vet jag i alla fall 4 som läser min blogg:) skönt att det är någon som gör de så att man inte sitter och lägger ut bilder och ingen som tittar jussom!!!
men nu vet jag några i alla fall
(Om du följer min blogg får du gärna skriva de. ni som skrev sist behöver inte skriva igen om ni inte vill)
Jag kan bjuda på en bild som jag tog i helgen!!
Blev inte så nöjd med någon av bilderna för jag lekte lite med kameran för att testa lite inställningar!!!
Men hopps ni tyckte att denna va fin!
Kram Elena

Kommentarer
Postat av: Pim

Jag läser din blogg :)

2009-11-22 @ 22:05:59
URL: http://sufficient.blogg.se/
Postat av: Fotograf - Kristina Bäck

Jag läser och följer din blogg :)



Fin bild :)

2009-11-22 @ 22:47:15
URL: http://studiokiix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0