Stativ

Ja nu har jag värkligen kommit igång och köpa grejer till kameran. Och jag insåg för ett tag sen att jag måste skaffa en större väska för den jag har är på tok för liten. Men det får bli efter uv skydd. jag får plats med grejerna just nu så.
Ja nu har jag köppt ett enbent stativ dock inte ett sådant som jag ville ha. Men de jag ville ha fanns abrolut ingenstans förutom på nätet och där kostade de runt 800 kr och de vill jag inte lägga ut på ett stativ.

Men de jag har kvar att köpa är

Utemöbler
UV skydd
Större väska.

Jag ska köpa de i den årdningen med för då blir de här bra har jag räknat ut.
Nej nu ska jag försöka att få men min älskade sambo för att slänga lite karonger som har legat på balkongen sen vi flyttade in typ.


Ha en trevlig kväll
MVH// Elena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0