Som den ska

Så där ja nu är min blogg som den ska. min header (eller vad de nu heter) försvann mystiskt. Men nu är den tillbaka. Va bra!!

Idag har jag inte bara jobbat jag började 11 och jobba men jag var uppe redan 5:30 för 7:10 skulle jag beskita bilen i hedemora och det är 5 mil här ifrån. Och eftersom jag aldrig har varit med på en besiktning så åkte jag hem till mor och far för att hämta mor min så hon fick följa med. halv 7 var jag hemma vid mor och far kavrt i åkte vi till hedemora.
Åkte dit anmälde oss och så fick vi komma in. Det tog 3 min sen var det klart. Det var en ombesiktning  så det var derför det gick så fort. Sedan åkte jag hem med mor och så gick vi och la oss på soffan och somnade båda 2.
och det var vid 8. 9 åkte jag till falun för att åta frukost på jobbet. mumsigt.
Ja sen var det jobb 11-18 som sagt.



Jag bjuder på en gamal bild. hittar inte på några nya fina bilder.
Kamera: Nikon D60
Objektiv: Nikon 18-55 VR

Kommentarer
Postat av: Åsa

jupp 4-5 juli, precis höljes helgen :( men jag jobbar på fredagen och måndagen så jag kan ändå inte åka dit :(

puss o kram, vilket fint kort :D

2009-05-28 @ 21:21:57
URL: http://www.busandebarn.se

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0